Bine ai venit!

Ei, daca tot ai ajuns pana aici, intamplator sau voluntar, sper sa sacrifici cateva momente pentru a arunca o privire asupra imaginilor mele. Nu sunt imagini de profesionist, nici pe departe, dar prin ele, incerc sa impartasesc cu altii ce ochiul meu a vazut si ce sufletul meu a simtit.

Sunetul tacerii

miercuri, 27 februarie 2013

Ilie, fierarul cu picior de lemn din Paltinu



Nu ma pricep la scris..nu sunt destul de talentat ca sa va spun ce oameni minunati am cunoscut in Bucovina. Pot spune doar ca am patruns intr-un univers pe care nu-l banuiam. Cu oameni frumosi, muncitori, cu suflete de aur. Cu oameni care pun pasiune in tot ce fac, cu oameni care te primesc cu bratele deschise cand le treci pragul, cu oameni care in ciuda greutatilor pe care le au de indurat au puterea sa zambeasca. Si am patruns in acest univers datorita unui om cu o energie debordanta, pasionat si indragostit de tot ce este frumos. Multumesc Sorin Onisor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu