Bine ai venit!

Ei, daca tot ai ajuns pana aici, intamplator sau voluntar, sper sa sacrifici cateva momente pentru a arunca o privire asupra imaginilor mele. Nu sunt imagini de profesionist, nici pe departe, dar prin ele, incerc sa impartasesc cu altii ce ochiul meu a vazut si ce sufletul meu a simtit.

Sunetul tacerii

vineri, 7 septembrie 2012

Urme pe cer


Am avut ocazia, anul asta sa particip la un show aviatic, primul din viata mea. N-as sti sa spun ce aparate de zbor am vazut, cum se numeau acrobatiile. Tot ce stiu este ca pret de doua ceasuri am stat cu aparatul de fotografiat la ochi si cu capul intors spre cerul unde s-a desfasurat un spectacol impresionant. Echipa din Turcia a fost foarte buna, italienii la fel. Dar nu pot descrie sentimentul care m-a cuprins cand am vazut culorile nationale acolo, sus. O demonstratie de maiestrie a scolii de aviatie din Romania, care a smuls aplauzele si uralele multimii.
Dar cuvintele sunt de prisos, imaginile sunt multe, asa ca...enjoy!






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu