Bine ai venit!

Ei, daca tot ai ajuns pana aici, intamplator sau voluntar, sper sa sacrifici cateva momente pentru a arunca o privire asupra imaginilor mele. Nu sunt imagini de profesionist, nici pe departe, dar prin ele, incerc sa impartasesc cu altii ce ochiul meu a vazut si ce sufletul meu a simtit.

Sunetul tacerii

marți, 14 februarie 2012

Imperiul iernii


 Iarna grea..cea mai grea din '50 incoace..si este, fara indoiala. Dar sunt locuri in lumea asta unde iarna este la ea acasa 8 luni pe an..in fiecare an..locuri unde soarele este pentru jumate din an doar un musafir timid si anemic, itindu-si capul deasupra orizontului pentru cateva zeci de minute, o ora, poate doua, zilnic. Locuri unde viata se agata cu incapatanare de fiecare piatra, fiecare colt de pamant neacoperit de zapada, de fiecare raza de soare, atunci cand apare..locuri in care oamenii au ales sa traiasca rupti de lume, dependenti de masivele spargatoare de gheata nucleare, care le aduc provizii cand apar alunecand parca, elegant peste gheturi, deschizand drum pentru alte nave ce vin sa duca spre restul lumii petrolul..bogatia si blestemul omenirii..Intr-un astfel de loc am ajuns si eu, dus de sansa, poate..si de meserie..














   Sunt marinar..si fotograf..amator-entuziast, cum glumesc cu apropiatii mei..si as vrea sa incerc sa impartasesc aici din locurile si lucrurile vazute in drumurile mele..in tara sau aiurea, prin lume..


    Nu sunt profesionist..nu am pretentia asta..fotografia este o pasiune..pasiunea pentru frumos. Si sunt discromat..pentru cine nu stie ce inseamna asta, discromatopsia este o anomalie a vederii, cauzata de absenta sau o dereglare functionala a celulelor din retina, responsabile de perceptia cromatica. Majoritatea persoanelor cu probleme de perceptie a culorilor pot identifica totusi anumite culori. Exista foarte putine cazuri in care pacientii nu sunt capabili sa recunoasca nici o culoare.    
   
   Deci, daca nu va plac culorile mele sau daca credeti ca "nu se potrivesc", incercati sa fiti intelegatori...eu nu le "vad" asa..asa le simt..

2 comentarii: