Bine ai venit!

Ei, daca tot ai ajuns pana aici, intamplator sau voluntar, sper sa sacrifici cateva momente pentru a arunca o privire asupra imaginilor mele. Nu sunt imagini de profesionist, nici pe departe, dar prin ele, incerc sa impartasesc cu altii ce ochiul meu a vazut si ce sufletul meu a simtit.

Sunetul tacerii

joi, 23 februarie 2012

Lacul Oasa


La granita judetelor Alba si Sibiu, inainte sa incepi urcusul propriu-zis pe Drumul Regelui, sau Transalpina, intr-o liniste absoluta si in mijlocul unui peisaj de vis, te asteapta o cabana modesta, Cabana Oasa. Nu te lasa inselat de curtea relativ mica, cu cateva foisoare unde te poti relaxa, ascultand zgomotele padurii..indrazneste si coboara printre copacii din spatele cabanei..vei descoperi un loc absolut minunat..un lac cu o apa limpede si linistita, lacul de acumulare Oasa. Nu are sens sa ma pierd in detalii, altitudinea la care se afla, suprafata, cum si cand a fost format..inutil..si ar risipi toata vraja..tot ce pot spune este ca mi-ar placea sa ma trezesc in fiecare dimineata, sa deschid fereastra si sa trag in piept aerul acela curat..sa ascult tacerea..sa-mi scald privirea in apele acelea limpezi in care se reflecta atat de frumos cerul, imprumutandu-i culoarea..si mi-ar placea sa va pot face sa simititi, prin intermediul imaginilor, linistea care m-a cuprins, sentimentul ca eram martor la prima "gura de aer" a naturii, la nasterea unei noi zile..










Si daca talentul meu de povestitor nu v-a convins..sper ca macar imaginile sa va faca sa luati in piept drumul..si sa decoperiti frumusetile Romaniei.

2 comentarii: