Bine ai venit!

Ei, daca tot ai ajuns pana aici, intamplator sau voluntar, sper sa sacrifici cateva momente pentru a arunca o privire asupra imaginilor mele. Nu sunt imagini de profesionist, nici pe departe, dar prin ele, incerc sa impartasesc cu altii ce ochiul meu a vazut si ce sufletul meu a simtit.

Sunetul tacerii

miercuri, 7 martie 2012

Mesaj pentru Ea


                                                          "Nu-mi presimti tu nebunia cand auzi
                                                                Cum murmura viata in mine
                                                                             ca un izvor 
                                                             navalnic intr-o pestera rasunatoare?

                                                  Nu-mi presimti vapaia cand in brate imi tremuri
                                                                               ca un picur
                                                                         de roua imbratisat
                                                                           de raze de lumina?

                                                 Nu-mi presimti iubirea cand privesc cu patima-n
                                                                            prapastia din tine
                                                            si-ti zic: "O, niciodata n-am vazut
                                                                 pe Dumnezeu mai mare!?"

Lucian Blaga (1919)

  Am vrut sa insir aici toate motivele pentru care acum, astazi, de ziua voastra, putem sa va multumim..am ramas cu un "pentru ca" stingher multa vreme pe monitor. Nu pentru ca n-am avea pentru ce va multumi..ci pentru ca sunt atat de multe motive si pentru ca toate se inghesuiau in mintea mea, nerabdatoare sa iasa la iveala. Si am renuntat, cel putin momentan, incercand sa pun o ordine intre ele, sa le grupez cumva, pe categorii, daca ar fi posibil.."noi suntem asa...", "voi sunteti asa.."
  Daca ar fi sa adun totul laolalta, in cat mai putine cuvinte, as spune doar atat: "pentru ca am fi pierduti fara voi".

                                     Pentru ca lumea ar fi un loc atat de rece si urat fara voi..
                              
                                                Pentru ca voi sunteti primaverile noastre..

                                                          Pentru ca sunteti..si-atat..
                                                                   
                                                                     Multumim!

                                                                    La multi ani!

                                                                     ..si va iubim..

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu