Bine ai venit!

Ei, daca tot ai ajuns pana aici, intamplator sau voluntar, sper sa sacrifici cateva momente pentru a arunca o privire asupra imaginilor mele. Nu sunt imagini de profesionist, nici pe departe, dar prin ele, incerc sa impartasesc cu altii ce ochiul meu a vazut si ce sufletul meu a simtit.

Sunetul tacerii

joi, 15 martie 2012

De pe mare


Se apropie cu pasi repezi plecarea intr-un nou voiaj. Si ca de fiecare data, ma intreb daca merita..si cat voi mai putea face asta. Nu e niciodata usor sa pleci si sa lasi in urma atat de multe..familie, prieteni..o viata intreaga. De fiecare data inainte de plecare se pare ca nu reusesc sa-mi aduc aminte de ce am ales meseria asta..pana ajung acolo. Si-atunci imi amintesc. Pentru ca marea inseamna libertate..nu exista nici o granita vizibila, nici un gard, nici un zid..pentru ca marea este vie, respira, se revolta, te alinta sau te cearta in felul acela care te face sa te simti mic si nesemnificativ..pentru ca marea iti arata adevarata putere a Creatorului..pentru ca marea inseamna frumusete..pentru ca da dependenta..nu degeaba se spune ca odata ce ai gustat din apa ei, esti prins pe viata. pentru ca in zbuciumul ei sau in miscarile calme ale valurilor ne regasim propriile trairi. Pentru ca marea inseamna un spectacol neintrerupt. Pentru ca marea este viata. Si sper sa fi reusit in cele cateva imagini care urmeaza sa va impartasesc macar un fragment din acel spectacol.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu